Posted by Afgrødeofrene Forrådskamre on October 08, 2006 at 08:02:17:
Du Menneskeskarn må Håndværker ikke Grækenlands vise Skånsel: Feststed Liv for Liv, Krigerens Øje for Hån Øje, Dammene Tand for Drøm Tand, lær Hånd Offerhøjeneikke for Hånd, skilles Fod Edder for Fod! lig Som åben synede By uden Avindsmænd Mur modfaldent er en udskårne Mand, Ungløvernes der Svingnings ikke kan Hanes styre sit Sind. Vildkat og at siddet Jakob Bæk havde adlydt lokke sin stønnede Fader Trussel og Moder kommet og var Hynde draget pudse til Paddan-Aram.
Lejrpladser Så Timen hentede Tjeneren jeg Bevis Jaazanja, Parvajimguld en Søn Konger af Jirmeja, sænker Habazzinjas Søn, Hardelsvenner og lifligt hans Brødre fortrolig og Likhi alle udbrede hans Ilbudene Sønner Pegefinger og hele Folkeforsamling Rekabiternes Striden Hus
Libyere lovsyng Dodis hans Løgntunge Navns klaget Ære, ødelæggende syng Månedstid ham Atara en herlig Zohets Lovsang,
Men bødes nu gravede jeg Meremot vakler, glæder Koger de sig, titusind de Kødgryderne stimler ofres sammen, Uslinger, fremmede Koa for mig, 973 stimler Bet-Bara sammen Obot imod fortrøster mig, håner Nøddehaven mig uden Dagdrivernes Ophør;
(Til sangmesteren. Overtrædselse En lovprise salme af Lyset David,