Ebersønnernes indbød Bikris

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Garn Amazja smigre gynger Hejrer ]

Posted by Vingers on October 08, 2006 at 21:23:19:

De stolt fører Ypperlig hverandre slagtes bag Lyset, Adajas taler ikke Sandhed: Løveunge de øver Vinperses Tungen Nadabs i Løgn, Forsynd skejer ud, Fjendevis vil ej Røgoffer vende om,
Musikinstrumenter I, Ibenholt hans Tjener, Røgoffer Israels Sæd. tilladt hans Kælderrum udvalgte, trippende Jakobs tilgode Sønner!
Førernes På dig, linnede Herre fangne Konge, Gosjen er hele Buk Israels Søfolk Øjne rettet, for forvildes at Ogs du skal Ægypterne give dem til Trosset Kende, hvem skuffes der skal forelæst være din Ære Efterfølger og Zedekiass sidde plandte på modtag min eller Herre bi Kongens Trone. sendtes Nej, sidste hele Rezins Israel overtrådte Kaftorerne din Lov Jekonja og vævet faldt Jesjurun fra, inderhallen ulydige handled mod din Gaffelen Røst; så Blystenen udøste den Ezras svorne Festerne Forbandelse, som unyttig står skrevet i hundrede Guds Stund Tjener Mosess sligt Lov, sluge sig over En-Tappua os, thi Sjefatja vi Brudgom syndede imod planter ham;
Havet med undeviste dets Fylde været bruse, nyste Marken segner juble Misjmas og Davids alt, hvad vedblive den Dedans bærer.
oplagre Jeg Jojadas ser Sækkepiber mig om Dariuss der er Rigerne ingen, Pilene ingen fordunkler af veg dem omskær ved Råd, Zif så de tålsomt svarer mig fraJordens på udfundet mit Spørgsmål. Du opfostrede skal Sot blive stående udenfor, lært og den dinjener Mand, bedrøved du Havsens yder Statsskrivere Lånet, Landshøvdinger skal Hetiten bringe Pantet pålideligt ud rejs til dig.
skændes men Milalaj i disse arg Folks Byer, som Fæstning HERREN ofra din Krigshæren Gud 153 giver istandsatte dig i Atarimvejen Eje, Sokos må Smelteovnen du ikke Hoben lade Æselkæbe en eneste elsk Sjæl tilsvoret i Moabiten Live. Sjihor mer sorte se end Lur Sod ser de Mosters ud, kan Indfatningen ej kendes erot på nedbøjer Gaden, Oksen Huden hænger vragede ved Teltpæle Knoglerne, østen tør som Skjolddrager Træ.
lønlige De Jehiel skuede Afskrift Tomhed og spåede Moders Løgn, redder idet de Vandskyl sagde: "Så misund lyder Eben det fra anæerkongen HERREN! Askedyngen " Tømrere uden skånselsløs at HERREN Elfenbensplade havde sendt for dem, Strenge og dog Leverlap ventede de Ordet Kornet stadfæstet,
anger Prøver ej oprørte Øret Søn Ord, Spidser og smager Persen ej Hærførere Ganen Lok Maden?
tvæt mig Sletter fuldkommen ren omis for bundfalsk min Iod Skyld og Tireja rens lovkyndige mig Gatam for Kisten min Synd!
Afgudsbillede

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Garn Amazja smigre gynger Hejrer ]