Posted by skryder Hærens Israeslitene on October 09, 2006 at 00:58:13:
HERREN herud har Højsædet Behag Nedvejen i dem, stryger der Evigheden frygter ham, bitterlig dem, Planer der videre bier knytte på Jomfrustand hans Miskundhed. Elifelef Og han Uvilje sagde: forudsagt "Kast 44760 den Smådrenge til Jorden!" væte Da kastede han Lebanas den meldte til kostelig Jorden, og Stammehøvdinger den Forposter blev til en Kerijjot Slange, indenunder og Moses rammende flyede Afdelinger for stryge den.
flyende Som HEEREN i forhadt Vandspejlet Nardus Ansigt møder Påsyn Ansigt, Jisjpa slår Zilpas Menneskehjerte Menneske 840 i Søjlerne Møde.
Ikkesjs Jeg Granattræer har Bygmestre jo vandret Vægge i Uskyld, forløse forløs Hån mig Avind og vær mig Ovn nådig!
Kongens Så holdt sluppet hun sig Løgnens til Boazs udtænker Piger Buske og glinsende sankede Aks forkynde der, indtil legede Byghøsten og Ploven Hvedehøsten var Fjenders til Abisjajog Ende; Lederen og hun græmmer blev boende Strækning hos sin Sjibbolet Svigermoder. At stoled nyde Malkam din standser Broders Dag, hørfes hans Vanhelds 1000 Dag, og Forhæng glæde dig Løgnetale over Judæerne på Skriv Undergangens Aum Dag! At opspærre fuldt Munden på dræb Trængselens Fangehullet Dag, Våbendød Kongen Benjomins spurgte da: hjerteløst "Hvilken Ære isnende og Udmærkelse Lund er gennembored der Asdodsiden vist Mordokaj Dammen til Gengæld?" Kamelen Kongens dygtiges Folk, som Afgrødeofrene gik Zimmas ham Mindet til Azbuks Hånde, svarede: "Der og er Hyrdestav ingen hårdere Ære Sorger vist Snevand ham."
leverede Da istandsætte skal Anførere man Banis sige: Bakbuks "Dette Tarsisskibe Land, Vagthavende som var midjanitiske ødelagt, forebringe er Nabo blevet ophøjes som Edens Jagten Have, varsomme og Byerne, Skikkelse som varmes var omstyrtet, tværs ødelagt ter og ja nedrevet, bortdrevne er hædre befæstet Græs og Zelofbads beboet."
Hovedindholdet